Известие

Collapse
No announcement yet.

Запотяване на предното стъкло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Запотяване на предното стъкло

    Здравейте колеги.
    Имам много досаден проблем. Когато пусна парното на колата (алфа 147) предното стъкло след 1 Мин започва да се запотява, и после трябва да обърна парното на обдухване на стъклата. После пак парно и след 1 Мин същата работа. Погледнато отстрани е доста глупаво но това много ме дразни. Някакви идеи как да реша проблема ?

  • #2
    Първоначално публикувано от consol Покажи съобщение
    Здравейте колеги.
    Имам много досаден проблем. Когато пусна парното на колата (алфа 147) предното стъкло след 1 Мин започва да се запотява, и после трябва да обърна парното на обдухване на стъклата. После пак парно и след 1 Мин същата работа. Погледнато отстрани е доста глупаво но това много ме дразни. Някакви идеи как да реша проблема ?
    Най-вероятно ти е затворена клапата за рециркулация
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от consol Покажи съобщение
      Здравейте колеги.
      Имам много досаден проблем. Когато пусна парното на колата (алфа 147) предното стъкло след 1 Мин започва да се запотява, и после трябва да обърна парното на обдухване на стъклата. После пак парно и след 1 Мин същата работа. Погледнато отстрани е доста глупаво но това много ме дразни. Някакви идеи как да реша проблема ?
      Кога си сменял за последен път филтрите за купето?

      Comment


      • #4
        Това на снимките са ми двата режима. Клапа за рециркулация предполагам е онова със стрелката която обикаля в кръг ? Филтрите са ми на 3 месеца.

        ПП. Извинявам се за правописната грешка в заглавието, не мога да я редактирам
        Attached Files
        Last edited by consol; d.m.y г., 11:30.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от consol Покажи съобщение
          Това на снимките са ми двата режима. Клапа за рециркулация предполагам е онова със стрелката която обикаля в кръг ? Филтрите са ми на 3 месеца.

          ПП. Извинявам се за правописната грешка в заглавието, не мога да я редактирам
          Клапата сигурно е блокирана, трябва да я видиш.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            Не, той е с климатик, обикновен

            Comment


            • #7
              Колега режима който е на втората снимка ти включва климатика и за това стъклото се оправя. Другото което виждам на първата снимка е че клапата за рециркулация е затворена т.е. без пресен въздух. Пробвай да настроиш духалките на краката и стъклото и остави да влиза пресен въздух.
              Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

              Comment


              • #8
                Аз съм с двузонов и няма значение толкова дали съм вътрешна или външна рециркулация като влезна мокър в колата и купето (стъклата)не са затоплени. Даже и по време на движение се запотяват на външна циркулация кагато е много влажно и студено. И трябва да пусна против изпотяване. А и ако чучурчето за конденза му е затлачено, ....

                Comment


                • #9
                  На първата снимка си настроил да ти върти въздуха в купето и затова се запотяват, има ефекта все едно като застанеш и дишаш срещу стъклото. Пусни въздуха от вън и ще се оправи, вярно ще ти е малко студено в началото, но поне няма да ти се поти.
                  Fiat Bravo II 1.4 16v

                  Comment


                  • #10
                    Да обобщя. Стъклата се потят от затворена клапа за рециркулация, тя може да е затворена от шофьора или да е повредена и да е останала затворена. Има вариант да се поти предното стъкло от теч на радиаторчето на парното.
                    Виж дали виждаш клапата, когато махнеш филтъра на купето.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Да обобщя. Стъклата се потят от затворена клапа за рециркулация, тя може да е затворена от шофьора или да е повредена и да е останала затворена. Има вариант да се поти предното стъкло от теч на радиаторчето на парното.
                      Виж дали виждаш клапата, когато махнеш филтъра на купето.
                      При мен всичко е в ред. И пак се потят като влезна мокър независимот от вида циркулация

                      Comment


                      • #12
                        При включен климатроник, няма шанс да се изпотят стъклата.Поне при мен изсъхват супер бързо.
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #13
                          Колеги, реших да послушам съветите ви. На връщане от работа изключих въртенето на въздуха в купето и нямаше запотяване. Сега започвам са се чудя за какво е това вътрешно цкркулиране на въздуха изобщо ?

                          Comment


                          • #14
                            Като си в задръстване или тунел не влизат миризми на изгорели газове. Също така лятото климатика охлажда много по-ефективно на вътрешна циркулация.


                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                              Като си в задръстване или тунел не влизат миризми на изгорели газове. Също така лятото климатика охлажда много по-ефективно на вътрешна циркулация.
                              Зимата затопля по-добре, ако не вали навън и не е влажно. Но въздухът се спарява

                              Comment

                              Working...
                              X